Po kërkoni për një hapësirë Coworking ? Ja 10 gjërat që duhet të keni parasysh

Published on February 16, 2024

Ka shumë përfitime në të pasurit e  një hapësire coworking, qoftë nëse po kërkoni si individ ose në emër të biznesit tuaj. Por, nëse dëshironi të merrni vendimin e duhur, do të duhet të siguroheni që po i krahasoni hapësirat në mënyrë logjike dhe metodike. Ky vendim është më i vështirë se kurrë, duke marrë parasysh numrin e hapësirave coworking në qytetet kryesore të vendit. Por nëse e reduktoni vendimin tuaj në disa faktorë kryesorë, bëhet shumë më e lehtë.

Hapësirat e bashkëpunimit dikur ishin një gjetje e rrallë, por tani që puna në distancë dhe hibride është bërë më e zakonshme , numri i hapësirave të disponueshme për coworking, është fuqizuar shumë.

Çfarë duhet të konsideroni kur kërkoni për një hapësirë coworking?

  1. Vendndodhja

Së pari, do të duhet të mendoni për vendndodhjen. Shumica e njerëzve nuk duan një rrugë të gjatë, as nuk duan të punojnë në një vend që i bën të ndihen të pasigurt ose të pakëndshëm. Zakonisht, njerëzit duan një hapësirë coworking që është sa më afër tyre të jetë e mundur, megjithëse mund të dëshironi gjithashtu një hapësirë që është më afër qendrës së qytetit nëse dëshironi të jeni aty ku ndodhin të gjitha veprimet.

  1. Parkimi

Nëse aktualisht udhëtoni me makinë si forma kryesore e udhëtimit, do të duhet të siguroheni që ka vende parkimi të disponueshme për këtë hapësirë coworking Përndryshe, do të doni të kërkoni për një hapësirë tjetër që ka qasje të përshtatshme në transportin publik. Është një gjë e vogël, por dinamikat e duhura këtu mund t’ju kursejnë të paktën disa minuta në ditë  dhe disa orë çdo vit.

  1. Pamja

Kur shikoni nga dritaret, çfarë shihni? A keni mundësi të shikoni një pyll të gjerë dhe të bukur? A keni mundësi të vëzhgoni njerëzit ndërsa mijëra njerëz ecin në trotuare? Apo, a keni një pamje të mahnitshme të horizontit të qytetit? Një pamje e mirë mund t’ju ndihmojë të ç’lodheni gjatë ditës dhe në përgjithësi të shijoni hapësirën.

  1. Atmosfera

Gjithashtu duhet të konsideroni atmosferën e përgjithshme të hapësirës ku do punoni, të cilën do të jeni në gjendje ta përthithni plotësisht vetëm duke e vizituar atë personalisht. A duket kjo hapësirë më formale apo më informale? A ka shumë zhurmë në sfond, apo është relativisht e qetë? A janë njerëzit miqësorë dhe të hapur, apo ata kryesisht janë më të tërhequr? Nuk ka një ideal të vërtetë në ndonjë nga këto kategori; ajo që ka rëndësi është që të gjeni një hapësirë me një atmosferë që do të jetë e përshtatshme për punën tuaj.

  1. Shërbimet në dispozicion

Ka shumë shërbime të mundshme që mund të shijoni në një hapësirë bashkëpunimi; gjithçka varet nga çfarë ofrojnë pronarët. Mund të keni qasje në salla takimesh, kafe falas, internet me shpejtësi të lartë, lukse në dhomën e pushimit, ose në raste të rralla, madje edhe një ekip prodhimi brenda shtëpisë. Mbani në mend se sa më shumë shërbime të ketë, aq më e lartë është e mundur të jetë çmimi.

  1. Hapësira e qasshme

Sa hapësirë është e disponueshme dhe a është kjo gjithmonë e qasshme? Për shembull, a ka salla të mëdha takimesh që mund të shfrytëzoni? Dhe nëse po, a kërkohet të paraqisni kërkesa për rezervim me kohë para nevojës tuaj? Nëse dëshironit të merrnit një pauzë dhe të ecnit rreth zyrës, a do të mund ta bënit këtë në mënyrë efektive?

  1. Fleksibiliteti dhe qasshmëria

Disa hapësira coworking janë funksionalisht të hapura 24/7, duke ju dhënë një kartë që mund t’ju japë qasje sipas dëshirës tuaj. Të tjerët janë të hapur vetëm gjatë orëve të punës, dhe vetëm gjatë ditëve të javës. Nëse punoni orë konvencionale, ky faktor mund të mos ketë shumë rëndësi për ju. Përndryshe, do të duhet të gjeni një hapësirë që përshtatet orëve tuaja më produktive.

  1. Potenciali i privatësisë

Disa hapësira coworking janë shumë të hapura, duke mundësuar njerëzit të bisedojnë dhe të bashkëpunojnë lirisht. Të tjerët janë më privatë, duke u dhënë njerëzve hapësirë të izoluar individuale. Ju vendosni cila ju pëlqen më shumë.

  1. Siguria

Vendndodhja ka ndikim në sigurinë tuaj, por duhet të konsideroni gjithashtu masat shtesë të sigurisë, siç është prania e një roje sigurie ose kamerave aktive të sigurisë. Hapësirat me ndërgjegjësi për sigurinë mund të jenë shumë të favorshme.

  1. Çmimi

Kostoja për një tavolinë të vetme në një hapësirë coworking zakonisht është diku midis $200 dhe $700 në muaj, por kjo ndryshon shumë në varësi të vendndodhjes së hapësirës dhe asaj që ofron. Mund të jeni në gjendje të gjeni akomodime të kufizuara për më pak, dhe akomodime shumë luksoze për shumë më shumë. Buxheti juaj mund të jetë një faktor shumë kufizues, kështu që çmimi i një hapësire coworking ka një peshë të rëndë.

Cilat janë prioritetet tuaja më të rëndësishme? Si e imagjinoni përdorimin e një hapësire coworking për biznesin ose karrierën tuaj? Pavarësisht çfarë, ka të ngjarë të ketë opsione në dispozicion për ju. Bëni detyrat tuaja të shtëpisë, shikoni se çfarë është atje, dhe bëni vendimin kur gjithçka duket e duhur.