Networking 101: Përfitimi maksimal nga eventet e komunitetit co-working

Published on February 27, 2024

Një co-working space është më shumë se thjeshtë një hapësirë pune fleksibël ku klientët mund të kryejnë projektet apo punët e tyre. Përtej kësaj, ofruesit më të mirë të coworking space sigurojnë që ata të kenë një komunitet të fortë anëtarësh të gatshëm për të mbështetur njëri-tjetrin. Kjo është arsyeja përse në këto institucione mbahen rregullisht eventet e komunitetit co-working.

Në këtë artikull, ne do të ndajmë disa këshilla se si mund të përfitoni sa më shumë nga mundësitë e rrjetëzimit të kolegëve gjatë eventevenë komunitet.

1. Vendosni qëllime dhe rezultate të dëshiruara
Para së gjithash, ju dëshironi të keni në mendje qëllimin dhe pritshmëritë e qarta. Për të përfituar sa më shumë nga ngjarjet e rrjetëzimit, Forbes inkurajon vendosjen e qëllimeve në lidhje me aspektet e mëposhtme:

  • sa njerëz dëshironi të takoni
  • sa takime dëshironi të caktoni
  • sa kartëvizita dëshironi të grumbulloni
  •  me kë dëshironi të lidheni sërish
  • E thënë thjesht, “të dini se çfarë doni të arrini” do t’ju ndihmojë të keni sukses, vuri në dukje gjithashtu faqja e internetit.

2. Jini gati të prezantoni veten tuaj

Sipas autores dhe sipërmarrëses Christine Comaford-Lynch:

“Networking është marketing. Marketo veten, veçantinë tende, asaj që ti përfaqëson.” Kur takoni profesionistë nga industri të ndryshme, dëshironi të jeni të përgatitur për të ndarë se kush jeni dhe çfarë bëni. Është jetike krijimi i një përshtypje të parë pozitive.
Jini të sigurt dhe miqësor. Jepni një shtrëngim duarsh të fortë. Mbani kontaktin me sy. Dhe mos harroni të sillni shumë kartëvizita për t’ua shpërndarë atyre që takoni!

3. Shkoni pas cilësisë në vend të sasisë
Përqendrohuni në kalimin e kohës cilësore me një numër më të vogël të pranishmëve në vend që të përpiqeni të takoni të gjithë gjatë ngjarjeve në komunitet. Ndërsa jeni në të, sigurohuni që të bëni pyetje interesante. Do të habiteshit nga gjërat që mund të mësoni dhe lidhjet që mund të krijoni nëse dëgjoni sinqerisht atë që të tjerët kanë për të thënë.

4. Merrni parasysh bisedat e paharrueshme
Proverbi i lashtë kinez e thotë më së miri: “Lapsi më i shurdhër është më i mirë se kujtimi më i mprehtë”.

Padyshim që nuk do të dëshironit të harroni emrat e njerëzve me të cilët keni pasur biseda domethënëse gjatë ngjarjeve të komunitetit. Pra, merrni kohë për të shkruar detaje të rëndësishme në fletoren tuaj të xhepit – ose në smartphone.

“Disa fjali të shpejta se kush është personi dhe për çfarë folët” mund të jenë më se të mjaftueshme, sipas HubSpot. “Në këtë mënyrë, kur të shkoni për të ndjekur, do të keni të gjithë informacionin që ju nevojitet në majë të gishtave.”

5. Kontaktoni menjëherë pas eventit
Jo, procesi i rrjetëzimit nuk përfundon pasi të përfundojë ngjarja. Duke qenë se tashmë i keni të dhënat e kontaktit të njerëzve të rëndësishëm, përpiquni të lidheni me ta sa më shpejt që të jetë e mundur.

Dërgoni një mesazh të shpejtë me tekst duke i falënderuar për kohën e tyre dhe duke shprehur dëshirën tuaj për të bashkëpunuar me ta. Konfirmoni çdo takim të bërë dhe jepni çdo informacion që keni premtuar të dërgoni. Sigurisht, mund t’i shtoni edhe në rrjetet sociale dhe t’i dërgoni mesazhe atje. Ndiqni faqet e tyre, gjithashtu, për më shumë përditësime rreth biznesit të tyre dhe për të demonstruar një interes të vërtetë.